Az idén nyolcadik alkalommal került megrendezésre Magyarország legnagyobb digitális pedagógiai eseménye a Digitális Témahét.
Célja, hogy a digitális eszközökkel támogatott projektpedagógia és innovatív pedagógiai módszerek terjesztésén keresztül fejlessze a tanulók digitális kompetenciáját, segítse a 21. századi képességek fejlesztését biztosító digitális pedagógiai módszerek terjesztését.
Iskolánk ebben a tanévben is csatlakozott a március 27-31. között megtartott eseményhez.
A digitális eszközök felhasználása a tanítási-tanulási folyamatban mindennapossá vált iskolánkban. Természetesen a Digitális Témahét során igyekszünk erre még hangsúlyosabban figyelni.
Kollégáink közül 16 fő jelezte, hogy a Digitális Témahét idején a tanítási órán digitális eszközök használatával járult hozzá a tanulók digitális kompetenciájának fejlesztéséhez. Örömteli, hogy a 16 pedagógus által megtartott 40 ilyen tanórán az első évfolyamtól a nyolcadik évfolyamig szinte minden osztály érintett volt, így tanulóink nagy része részt vehetett legalább egy ilyen foglalkozáson a hét folyamán. A megvalósított programokat a mellékelt táblázat tartalmazza.
Tanár neve | Időpont | Osztály | Létszám | A foglalkozás(ok) témája |
---|---|---|---|---|
Dajnics Péter | 03.27 | 7.a-b | 44 | Rendszerezés a élővilágban |
Szász-Wéber Ágnes | 03.27 | 3.b | 26 | Matematika:Időt mérünk |
Szász-Wéber Ágnes | 03.27 | 3.b | 26 | Környezetismeret:Tájékozódás az időben |
Fodorné Gavallér Anikó | 03.27 | 3.c | 25 | Ősállatok:szövegfeldolgozás |
Kovácsné Szabó Judit | 03.27 | 4.a | 28 | Környezetismeret: Hazánk nagy tájai |
Kovács Judit | 03.27 | 5.a-b | 34 | Információ keresése |
Orbán Andrea | 03.28 | 5.a | 28 | Matematika: kör és körlap részei |
Kovácsné Szabó Judit | 03.28 | 4.a-b | 17 | Angol: Houses |
Lakatosné Vértesi Rita | 03.28 | 8.a | 22 | Biológia:Az agy részei |
Dominyák Mária | 03.28 | 1.a | 30 | Magyar:A nagyravágyó szamár szövegfeldolgozás |
Fazekas Sándor | 03.28 | 5.b | 29 | Matematika: Ponthalmazok |
Fazekas Sándor | 03.28 | 8.b | 19 | Matematika: Keveréses szöveges feladatok |
Fodorné Gavallér Anikó | 03.28 | 3.c | 25 | Állatok életszakaszai |
Mogyorósné Kerékgyártó Ildikó | 03.28 | 2.a | 31 | Magyar: A pitypang meséje |
Mogyorósné Kerékgyártó Ildikó | 03.28 | 2.a | 31 | Magyar: Másképp írjuk, ejtjük |
Dajnics Péter | 03.28 | 6.a | 24 | Felszíni és felszín alatti vizek |
Szűcs Jelena | 03.28 | 7.a-b | 16 | Angol:Grammar |
Vargáné Bírkó Imola | 03.28 | 7.a-b | 44 | Földrajz: Magyarország tájai |
Vargáné Bírkó Imola | 03.28 | 8.a-b | 41 | Földrajz: Európa földrajza |
Tar Barbara | 03.28 | 2.b | 23 | Magyar: A pitypang meséje |
Takács Ildikó | 03.28 | 5.a | 28 | Őskor, ókor |
Tar Barbara | 03.28 | 2.b | 23 | Matematika:Szorzótábla |
Gyurkóné Mezei Katalin | 03.28 | 7.a-b | 14 | Angol:Time zones |
Kovácsné Szabó Judit | 03.28 | 4.b | 26 | Környzet: Hazánk nagy tájai |
Kovácsné Szabó Judit | 03.29 | 4.a | 28 | Matematika:Szimmetria |
Fazekas Sándor | 03.29 | 6.a | 24 | Matematika:Tengelyes tükrözés |
Fazekas Sándor | 03.29 | 7.a | 27 | Matematika:Algebrai kifejezések |
Fazekas Sándor | 03.29 | 8.b | 19 | Matematika:Mozgásos feladatok |
Győriné Szécsi Zsuzsanna | 03.29 | 4.a-b | 54 | Magyar:Igemódokkal kapcsolatos feladatok |
Győriné Szécsi Zsuzsanna | 03.29 | 4.b | 26 | Világörökségünk |
Dominyák Mária | 03.29 | 1.a | 30 | Matematika:Tízes átlépés |
Orbán Andrea | 03.29 | 8.a | 22 | Matematika:Függvények |
Tar Barbara | 03.29 | 2.b | 23 | Magyar:Kiejtéstől eltérő helyesírás |
Tar Barbara | 03.29 | 2.b | 23 | Magyar:Meddig ér a rigófütty |
Dajnics Péter | 03.29 | 6.a | 24 | Internetes zaklatás |
Győriné Szécsi Zsuzsanna | 03.30 | 4.a | 28 | Magyar:Szülőföldem szép határa |
Vargáné Bírkó Imola | 03.30 | 8.b | 19 | Földrajz:Magyarország tájai |
Takács Ildikó | 03.30 | 6.a | 24 | Ének:Haydn:Szerenád |
Takács Ildikó | 03.30 | 5.b | 29 | Ének:Virágvasárnap |
Takács Ildikó | 03.30 | 6.b | 23 | Ének:Virágének |
Takács Ildikó | 03.30 | 8.a | 19 | Ének:Sztravinszkij pályája |
Takács Ildikó | 03.30 | 7.b | 17 | Ének:Mozart művészete |
Szász-Wéber Ágnes | 03.30 | 2.b | 26 | Matematika:Gyakorlás |
Szűcs Jelena | 03.30 | 8.a-b | 21 | Angol:Environment |
Kovácsné Szabó Judit | 03.31 | 4.b | 26 | Matematika:Szimmetria |
Győriné Szécsi Zsuzsanna | 03.31 | 4.b | 26 | Szülőföldem szép határa-Az Alföld,Tisza,Szeged |